• bon dimanche

    bon dimanche


  • Commentaires

    5
    Mardi 8 Août 2023 à 10:25

    Hej Cali!

    Enligt årstiderna så räknas augusti till sommarens årstid men ....

    Igår och idag blåser det storm ute och det regnar. Jag stannar tryggt inomhus men jag fryser och får ha en kofta på mej.

    Jag hoppas att du mår bra ? Själv känner jag mej lite förkyld men hoppas det inte blir något mer av det.

    Jag önskar dej en trevlig tisdag min vän.

    Kyssar, Pretulia

    4
    Mardi 8 Août 2023 à 08:51

    Bonjour cali

    Très jolie création!!j'espère que tu a

    passé un bon week-end..Bonne journée.

    Bisous.Tissia

    3
    Lundi 7 Août 2023 à 11:46

    bonjour je passe te souhaiter un bon lundi ,  

    j espere que tu as passe un bon weekend,

      moi il fut calme devant la tele , car aujourd hui mon mari a de nouveaux des examens 

    pour qu il commence ses rayons apres sa chimio ,

     il a bien du courage  , mais il faut ce battre contre se fichu cancer , 

     le temps n est pas encore tres chaud 17 degres et l on vit comme en automnne ,

     quel dommage pour ceux qui sont en vacances !!!!! gros bisous  ton ame nadine

    2
    Lundi 7 Août 2023 à 10:00

    Hej Cali!

    Bedårande och söt!

    Min helg har varit trevlig! I lördags hade vi solsken hela dagen då regnet tydligen tagit en paus. Men igår regnade det mycket och idag är det grått och helt mulet.

    Var hos min dotter på fredagen och blev bjuden på mat. Sen har Christer varit här över lördag / söndag och vi tog en biltur bort till en sjö

    Vägen dit var krokig och smal men med en växlande och mycket vacker natur. 

    Igår var jag frisör och klippte håret på Christer.

    Önskar dig en trevlig måndag och ny vecka.

    Kyssar, Pretulia

    1
    Lundi 7 Août 2023 à 07:31

    Bonjour Cali

    Je passe te Souhaiter une très bonne semaine 

    Ici toujours le mistral il ne fait pas très chaud !!

    Ton amie Danny kiss

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :